VW Golf 5 R32 -> Turbo

VW Golf 5 R32 -> Turbo

VW Golf 5 R32 -> Turbo

20.03.2020
Acest proiect a avut ca scop pastrarea masinii in conditii ideale pentru strada si imbunatatirea performantelor (motor, cutie, suspensie, frane).
Asadar, la partea de motor, s-a facut conversie de la N/A la Turbo. Am pastrat toate componentele interne ORIGINALE (pistoane, biele, axe cu came), motorul original tip BUB avand 250cp.
S-au adus urmatoarele imbunatatiri si modificari:
- Management motor EcuMaster Black
- Turbina Turbosystems HTX40 T4
- Galerie evacuare Turboworks T4
- Wastegate Turbosmart 38mm
- Injectoare Bosch 990cc
- Bujii NGK Iridium 7
- Blow off Tial
- Traseu de evacuare custom Inox 76mm
- Toba finala Milltek
- Galerie Admisie Turboworks
- FMIC same-side Turboworks
- Traseu de admisie custom 63mm
- Filtru de aer K&N
- Intake 90mm
- Lambda Wideband LSU 4.9
- senzor EGT
- Pompa de benzina DW
- Soft Motor
- Soft cutie de viteze DQ250 CXX

Mentenanta:
- Kit complet de distributie
- Kit Cuzineti
- Kit complet de garnituri + simeringuri
- Revizie Motul 300V 15w50
- revizie DSG

Avand in vedere cresterea performantelor motorului, am decis ca este important sa reconditionam si sa modificam sistemul de franare. Am optat pentru un sistem de franare Brembo:
- Etriere fata: Brembo 6pistonase
- Etriere spate: stoc
- Discuri fata Brembo 350mm
- Discuri Spate Brembo
- Placute frana fata: Brembo
- Placute frana spate: Brembo
- Lichid frana ATE